Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Το site που μπορείτε να δοκιμάσετε προιόντα! GlamST.com

Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014






 Γεια σας κορίτσια!! Το σημερινό ποστ ειναι αφιερωμένο σε ένα site που ανακάλυψα πρόσφατα και ενθουσιάστηκα! Και το όνομα αυτού.. GlamST ! Τί ειναι αυτό το σάιτ και γιατί ενθουσιάστηκα εγώ;;  Για τον ίδιο λόγο που νομίζω θα ενθουσιαστείτε και εσείς!! 

    Σε αυτό το σάιτ λοιπόν, έχετε τη δυνατότητα να δοκιμάζετε προιόντα! Ω ναι! Πώς το κάνετε;; 
Πατάτε στο Get Started στην αρχική σελίδα, και διαλέγετε μία απο τις προβαλόμενες φωτογραφίες των μοντέλων.  Και στη συνέχεια αρχίζετε να τα μακιγιάρετε και να δοκιμάζετε πάνω τους τα προιόντα που θα επιλέξετε από τη λίστα κάτω από κάθε κατηγορία. Πρόσωπο-Μάτια-Χείλη! 
Και πώς γίνετε ακόμα καλύτερο; Μπορείτε να ανεβάσετε και τη δικιά σας φωτογραφία και να δοκιμάσετε τα προιόντα στο δικό σας πρόσωπο! Στη συνέχεια, αν δέ θέλετε να μείνετε μόνο στη δοκιμή, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα ολοκληρο δικό σας μακιγιαζ και να το αποθηκεύσετε ή και να το κοινοποιήσετε κι όλας ακόμη! Στο τέλος τα προιόντα που έχετε χρησιμοποιήσει αποθηκεύονται μαζί με το look και μπορείτε ακόμα και να προχωρήσετε στην απευθειας αγορά τους. Το σάιτ θα φροντίσει να σας δρομολογήσει απευθείας στο καταστημα που μπορείτε να τα προμηθευτείτε.
Ενα παραδειγμα από τις δικές μου δοκιμές :D

     Και μπορεί η γκάμα των προιόντων να μην ειναι μεγάλη και κατα κύριο λόγο να αποτελείται από προιόντα highend εταιριών, αλλά για μένα το μέγα συν του σάιτ αυτού ειναι η δοκιμή! Μπορώ να δοκιμάσω στο πρόσωπό μου ποια προιόντα μου πάνε χρωματικά και μου ταιριάζουν και ίσως να βρώ αντίστοιχα αν δε καταλήξω στα συγκεκριμένα. Πλέον θα ξέρω όμως τί ψάχνω ;))

   Θα χαρώ πολύ να το δοκιμάσετε και να μου αφήσετε εντυπώσεις από κάτω :)) Μπείτε εδώ: www.glamst.com και καλή δοκιμή!! 

Φιλάκια  ,

Post Powered by BrandBacker

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tell a beauty story .. © 2014