Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

5+1 Things Of Inspiration #10

Κυριακή 30 Μαρτίου 2014


No1SPRING TIME !!Μπορεί ο Μάρτης να τελείωσε σχεδόν, άρα η άνοιξη είναι ήδη ένα μήνα μείον, όμως με τα σκαμπανευάσματα του Μάρτη ήταν μία άνοιξη, μία φθινόπωρο ξανά! Εγώ κρατώ μόνο τις καλές του μέρες όμως, και ελπίζω ο Απρίλης και το Πάσχα να 'ουρλιάζουν' Άααααανοιξηηηη!!!!!!!
No2: Και επειδή εγώ την άνοιξη την έχω μες στη καρδιά μου, είπα να επεκταθώ και να τη βάλω και στα παπούτσια μου! Γι αυτό με μία βόλτα στα μαγαζιά έπεσε το ματάκι μου πάνω στα σπορτεξάκια από κάτω. Επρεπε να γίνουν δικά μου, έ, και έγιναν! Δεν επιτρέπω στον καιρό να ξαναβρέξει και να μας χωρίσει! Απο δω και πέρα μόνο καλές μέρες για να μή τα ξανα αποχωριστώ ΠΟΤΕ! Ποιος ειπε οτι υπερβάλω;;


No3:
Ειπα στο νο3, η φωτογραφία να προηγηθει των γραμμάτων για να σας αφησω να απολαύσετε τον κούκλο από πάνω, που δε χρειάζεται περαιτέρω συστάσεις! (Όσες  τον αναγνώρισαν να σηκώσουν το χέρι !! ) Ειναι ο ηθοποιός από τη σειρά White Collar και ειναι το καινούριο μου κόλλημα! Και η σειρά, και ο ηθοποιός!! Μα δεν το αξίζει;;;; 

No4: Ενας ακλόνιτος λόγος που λατρεύω τα Lidl, είναι, τι άλλο;; Οι σοκολάτες και όλες οι υπόλοιπες λιχουδιές του!! Αλλά εδώ ας μιλήσω για τις σοκολάτες. Μία βόλτα από τα Lidl πέρασα, και φορτώθηκα 5-6 από αυτες που τώρα έχουνε γίνει 2 και συνεχίζουμε. Επίσης, πρέπει να φορτώθηκα και κανα δύο κιλά, αλλά δεν εχουν προλάβει να φανούν ακόμα οπότε δε μετράνε. Ακόμα.


No5: Ξεκίνησα και καινούριο βιβλίο!! Ειστε όλοι περήφανοι για μένα;; Ειχα ακούσει πολλά για αυτό το βιβλίο, και απλά αποφάσισα να εμπιστευτώ τις κριτικές.Καλώς ή κακώς δε ξέρω ακόμα. Έιιι. Στην εικοσι σελίδα ειμαι ακόμα, μή βιάζεστε!! Πολύ μυστηριο διακρίνω πάντως και ήδη αρχίζω και κολλάω νομίζω! Will see! 


+1 : Ενα τραγούδι που με συντροφεύει πολύυυ πολύυυ τις τελευταίες μέρες, ειναι ένα που το βρήκα τυχαία! Πιο τυχαία δε γίνεται! Εψαχνα σε μία εφαρμογή στο κινητό να κατεβάσω το πολύ γνωστό σε όλους τραγούδι της Indila-Derniere Danse και μου εβγαλε στη κορυφη της λίστας ενα τραγούδι με όνομα Υοussoupha-Dreamin' feat. Indila. Το κατέβασα και.... τo ακούτε παρακάτω! Και συνοδεύεται και από ενα πολύ ωραίο video clip επίσης! :)



     Ακόμα ενα 5+1 Things of Inspiration εφτασε στο τέλος του. Μεχρι το επόμενο ποστ,
Φιλάκια :)!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tell a beauty story .. © 2014