Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Review: Love Alpha Black Mascara Gel & Natural Fiber

Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014
  Γεια σας κορίτσια!! Τι κάνετε;;; Το σημερινό ποστ είναι ένα review σε μία γνωστή σε αρκετές από εσάς, μάσκαρα, από την Love Alpha!Για εσάς που δε γνωρίζετε για τη συγκεκριμένη, θα σας ενημερώσω σε αυτό το ποστ :)) Τη βρίσκεις συνήθως online, -είναι άκρως οικονομική,- εγώ προσωπικά την προμηθεύομαι από το ebay, θα σας έχω και link παρακάτω!

    Το μόνο που χρειάστηκε για να αποφασίσω να παραγγείλω τη συγκεκριμένη μάσκαρα ήταν μία παρότρυνση απο την ξαδελφή μου που την έχει λατρέψει και την έπαιρνε κατα καιρούς. Τη δοκίμασα και αυτό ηταν! Ήθελα να την έχω στη συλλογή μου :)

  Κατα τη γνώμη μου, η συγκεκριμένη, είναι μία μάσκαρα για ειδικές περιστάσεις ^-^ Δίνει όγκο και μήκος, και το αποτέλεσμα ειναι άκρως εντυπωσιακό!! Μαζί με τη μάσκαρα, στη συσκευασία υπήρχε ένα φυλλάδιο με τις οδηγίες στα αγγλικά, το βλέπετε αρακάτω, που σου εξηγεί πως θα πετύχεις το τελικό αποτέλεσμα.
       Πρώτα, απλώνεις μία στωση από τη μάσκαρα, και πριν στεγνώσει, απλώνεις μία στρώση fiber ( η πιο κοντή συσκευασία στη φωτογραφία) και αφήνεις να στεγνώσει! Και μόνο με ένα πέρασμα, η διαφορά ειναι εμφανής. Στη φωτογραφία εγώ έχω περάσει δύο στρώσεις!

 





















   Αφού εχει στεγνώσει η πρώτη στρώση, ξαναπερνάς τη μάσκαρα, και μετά πριν στεγνώσει, άλλη μία στρώση από το fiber!  Kαι τα-ράααα.


   Που θα τη βρείτε τώρα! Εγώ την αγόρασα απο ΕΔΩ . Θα τη βρείτε στα 3.92 ευρώ και έφτασε σε δύο βδομαδούλες!

Πώς σας φάνηκε;; Θα την αγοράζατε; :)

Ραντεβού στο επόμενο ποστ!!:)  Φιλιά!!   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tell a beauty story .. © 2014