Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Αγαπημένα Μαρτίου!!

Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014
  
       Αγαπημένα Μαρτιου σημερα :) Και καθώς εφτιαχνα το ποστ, συνειδητοποίησα ότι έχω χρησιμοποιήσει πολλά προιόντα αυτον τον τελευταίο μήνα, που αν εμπαιναν όλα, το ποστ θα γινόταν τεράστιο εώς κουραστικό! Γι αυτό έκανα τη καρδιά μου πέτρα, και ξεχώρισα τα λίγο πιο αγαπημένα από όλα τα υπόλοιπα.. Και ιδού!!


    Αυτό το ρούζ και το κραγιον από jordana σας τα ειχα δειξει και στο haul εδώ. Δεν ηθελαν και πολύ να γινουν αγαπημένα μου. Τα καταευχαριστηθηκα τον μηνα που μας πέρασε. Το ρουζάκι σε ένα κοραλλί προς ροζ απόχρωση, άκρως ανοιξιάτικη, και το κραγιον σε ενα μπορντώ σκούρο, που μάλλον ως εδω ηταν για φέτος η μπογιά του! Οσο το ευχαριστηθηκα το ευχαριστηθηκα! Τη θεση του θα πάρουν πιο ανοιχτες αποχρώσεις :)) Και του χρόνου!!



   Αυτο το κραγιονάκι από essence, το ειχα πάρει, ψάχνοντας για ένα απλό καθημερινό χρωματακι. Και με κάλυψε απολυτα! Το φοράω κάθε μέρα και θα το βρεις σίγουρα στη τσάντα μου. Ειναι ενα nude, που αφηνει μία πολύ διακριτική απόχρωση στα χείλη. Ότι έψαχνα δηλαδη!




     Η μάσκαρα από bourjois, ultra black. Νταξει θα το ομολογήσω. Το μπουκαλάκι της ειναι άδειο. Την αποτελείωσα και την ευχαριστηθηκα απόλυτα! Οπως γράφει και πάνω, δινει +++dramatic look! Υπόσχεται έξτρα ογκο, και το πραγματοποιεί! Δεν ειναι μόνο αγαπημένη Μαρτίου. Κάπου θα τη ξαναδείτε από μένα!!


    Το νεράκι της biotherma δε χρειάζεται συστάσεις νομίζω. Οι περισσότερες το εχετε δοκιμάσει, και όσες όχι, απλά το συστηνω. Αφαιρεί απόλυτα το μακιγιάζ, και δεν προκαλεί καθόλου ερεθισμούς στα μάτια!!


     Αυτό το ασετόν το πήρα από τα jumbo! όΤι μου ειχε τελειώσει το ασετον και κάνοντας μία βόλτα στους διαδρόμους των jumbo, ετυχε να πέσει στο μάτι μου. Με τιμή γυρο στο 1,5 ευρώ, και απλά πειραματικά, το παίρνεις. Και τελικά το άξιζε και το 1,5 ευρώ του και με το παραπάνω! Αφαιρεί με τη μία το βερνίκι και το καλύτερο;; Ειναι με γλυκερίνη! Και άλλο ενα πλάς; Ειναι και ελληνικο προιόν! Αγαπημένο γενικά και αυτό. Όχι μόνο του μηνα.



 Ένα body spray με άρωμα βανίλια και καρύδα!!Και μόνο από αυτό, καταλαβαίνετε γιατί βρίσκεται στα δικά μου αγαπημένα! Τα δύο λατρεμένα μου αρώματα μαζί!!!  Το αγορασα από ενα τοπικό καταστημα, από την εταιρία BodyCare. Kαι όπως καταλαβαίνετε, δεν εχω σταματήσει να ψεκάζομαι!!!

     Τέλος, αυτά τα τρία βερνίκια που τα ξεχώρισα από τα υπόλοιπα που εχω αγοράσει τον τελευταίο καιρό, για το λόγο ότι συνόδευσαν κάθε βάψιμο που έκανα τον Μάρτιο. Ειτε ως top coat, ειτε για σχεδιάκι. Ενα με ασημί γκλίτερ, το άλλο με χρυσό, και ένα μωβ μπορντώ από MUA που το έχω αγαπήσει!

Αυτά από εμένα!Εσείς, εχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προιόντα;; Πειμένω τη γνώμη σας :)

Φιλάκια ,



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tell a beauty story .. © 2014