Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

bun to.. bun !

Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013



  Γεια σας!! Πέμπτη επιτέλους, και πώς και πως την περίμενα για να έχω λίγο ελεύθερο χρόνο να γράψω το επόμενο ποστ, μιας και το τελευταίο τριήμερο δεν είχα χρόνο όυτε να γκρινιάξω ότι δέ προφταίνω. Αυτή η εξεταστική, το καλύτερο μήνα μας τρώει κάθε φορά!
  Εδώ είμαι λοιπόν δριμύτερη! :) Αυτό το πόστ, είναι πάνω στους δημοφιλέστατους κότσους! Ή αλλιώς buns!! Eύκολος και γρήγορος τρόπος και έξτρα στυλάτος πάνω απ'όλα,είτε για να συνοδεύσει ένα απλό καθημερινό outfit,είτε ένα επίσημο! Δένει με όλα και...συμφέρει! !  Ποιός δεν είναι αυτός που μπορεί να ξυπνήσει το πρωί, χωρίς καθόλου χρόνο για να ασχοληθεί με τα μαλλιά,ή όταν και αυτά είναι σε φάση που δέν δέχονται επιμόρφωση, αλλά κάπως πρέπει να τα τιθασεύσουμε,γιατί και η μέρα, μας περιμένει!;; Πολλέεες οι φορές! Και εμείς αμί τι άλλο θέλουμε πάντα να είμαστε περιποιημένες σε κάθε εμφάνιση. Εμένα προσωπικά πολύ με έχει βολέψει και λατρεύω να πιάνω πάνω το μαλλί, είτε ασσύμετρα είτε πιο προσεγμένα, για βραδυνή εμφάνηση. Έχω περάσει και φάση που άλλο λίγο και θα ξεχνουσα πως είναι κάτω το μαλλί μου! 0:) Just saying..I looooove buns!!




  Kαι έτσι έχω ψάξει αρκετά το θεματάκι, για να εξελίξω τον τρόπο που πιάνω το μαλλί, μιας και, ήταν ,είναι και θα είναι αναπόσπαστο μέρος styling για μένα, γι αυτό και με ενδιαφέρει πολύ να ανακαλύπτω διάφορες παραλλαγές πιασίματος.


   Ανάμεσα σε αμέτρητα βίντεο λοιπόν που είδα για να διαλέξω ποιος τρόπος ταιριάζει περισσότερο σε μένα και στα δικά μου μαλλιά-(δεν έχω και το πιο ευκολο μαλλί :ρ)- νά το βίντεο που ξεχώρισα ανάμεσα στα τόσα, που με κέρδισε αμέσως. Γρήγορα,και πολύ ευκολα, τρεις τρόποι για τέλεια ψηλά πιασμένα,μαλλιά στο άψε σβήσε! Ταράα! 3 σε 1!



Easy Bun Tutorial: 3 Quick Tricks!

  Εμένα ο δευτερος είναι ο αγαπημένος μου,και τον υιοθέτησα αμέσως! Με έχει βολέψει πλήρως! Ειδικά για μακριά μαλλιά, ιδανικός! -Δοκιμάστε τους,για να βρείτε και εσείς αυτόν που σας ταιριάζει!
   Ιδού και ο δικός μου :


Have fun μέχρι το επόμενο πόστ!!:) xx


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tell a beauty story .. © 2014