Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

5+1 Things of Ιnspiration: Week No1!!

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013




5+1 Things of Inspiration







     Γειά σας, γειά σας!! Σήμερα φίλες μου εγκαινιάzω καινούρια στήλη στο blog!! Κάθε βδομάδα θα μοιράζομαι μαζί σας, τα 5+1 πιο αγαπημένα μου, ''κολληματάκια'' που θα με εμπνέουν περισσότερο, ανά το καιρό.  Και φυσικά, κάθε βδομάδα θα αλλάζουν..Mα πώς να μήν αλλάζουν; Υπαρχουν τόσα πράγματα εκει έξω να εμπνευστεί κανείς και έτσι μετά να κάτσει και να γράψει τη παρακάτω λίστα! Γουαλά!! :)
Ξεκινάμε!!

Νο1: Στο νούμερο ένα δέ θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο από τα καινούρια μου sneakers, γέννημα θρέμα, fullahsugah!!Χειμώνας έρχεται (λέμε τώρα!), πρέπει να κάνω τη προετοιμασία μου.  Ήταν έρωτας με τη πρώτη ματιά. Και ο έρωτάς μας θα κρατήσει και θα κρατήσει και θα κρατήσει και και και...!
 






Νο2: Η πανσέληνος της 19 Σεπτεμβρίου! Και παρόλο που πανσέλνηνος είναι,έ, μας επηρέασε όσο να πείτε! -Αφήστε τί πάθαμε και εμείς τα λιονταράκια.Πάλι καλά τώρα που μικραίνει το φεγγάρι, ξεθωριάζει και κάπως ο εκνευρισμός που έφερε μαζί.- Αλλά η θέα και η ατμόσφαιρα που μας προσέφερε κάθε άλλο παρα εκνευριστική δεν ήταν. Και όσο να πείς η δροσιά που έλειπε από αυτήν του Αυγούστου, έδινε μια κάποια απόλαυση περισσότερη!

Νο3: Η καινούρια γυναικεία κολεξιόν του Zara ! Ρόκ σχέδια, δερμάτινες και χρυσές λεπτομέρειες,φορέματα με δαντέλα, x-large φάκελοι, και η αποθέωση του καρό σε όλες του τις μορφές! Λιτότητα και κομψότητα όλα σε ένα!Τη λατρέψαμε!Και χρησιμοποιώ πληθυντικό γιατί είμαι σίγουρη, σας βρίσκω σύμφωνες!! Καλα μας ψώνια!!







Νο4: Η ταινία Eat,Pray,Love! Παρόλο που την είδα για δεύτερη φορά και παρόλο που η Julia Roberts δεν είναι και η αγαπημένη μου, δεν  βαρέθηκα καθόλου! Ένας συνδυασμός ταξιδιού, εσωτερικής αναζήτησης, υπέροχων τοπίων από Ιταλία, Ινδονησία και Μπαλί(!!), έρωτα και απογοήτευσης, αλλά και πολύ φαγητού!Αχ, η υπέροχη ιταλική πίτσα!!


Νο5:   Η Blake Lively που η παρουσία της ξεχώρισε στο φετινή fashion week του Μιλάνου! Κομψή και λαμπερή, στο show του οίκου Gucci, μέσα σε ένα μουσταρδί εφαρμοστό φόρεμα μέχρι το γόνατο να αναδεικνύει την σιλουέτα της, και με κατακόκκινο κραγιόν, ενέπνευσε του πάντες(+1..εμένα!), ότι η απλότητα με κάποια 'highlights', είναι ότι χρειάζεσαι για μια εμφάνηση που προορίζεται να κλέψει εντυπώσεις! Εμπρός στον δρόμο που χάραξε η Blake!



+1 : Το τραγούδι που παιζει ξανά και ξανά στο pc μου, στο κινητό μου, που ακόμα και οι τοίχοι έχουνε βαρεθεί να ακούνε , και οι γείτονες πια έχουνε μάθει και κουνιούνται στο ρυθμό, και εγώ απλά τρελαίνομαι κάθε φορά, σαν την πρώτη φορά! Και που άμα κάποιος δεν έρθει εδώ να μου το κλείσει από μένα μή περιμένετε ! Ιδού!

Το ακούτε με δικιά σας ευθύνης.Οποιοσδήποτε εθισμός στη μουσική του,χωρίς δικιά μου ευθύνη!!Προειδοποίησα άλλωστε! ;)



Επόμενο 5+1  of Inspiration,την επόμενη βδομάδα!! Σας φιλώ! xx

4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία η καινούρια στήλη! Ενώ δε μ αρέσει το μουσταρδί -μα καθόλου- το βλέπω πάνω στην Blake Lively και αρχίζω να αλλάζω γνώμη! Χαχαχα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια ιδέα!!! Είναι πολύ ωραίο να μοιράζόμαστε αυτά που μας εμπνέουν. :)
    Πραγματικά όταν είδα το φόρεμα της Blake Lively έμεινα κυριολεκτικά με ανοιχτό το στόμα.. είναι απίστευτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Thank you thank you!! :) Πραγματικά εγώ τη λάτρεψα την εμφάνιση της Blake! Very edgy!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και εγώ δεν ήμουν φαν του χρώματος, αλλά ναι, πραγματικά μπορείς να λατρέψεις το μουσταρδί χάρη σε αυτό το φόρεμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tell a beauty story .. © 2014