Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2013

Something 'Leo' for the night!

Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2013

   Happy Friday People!! Και ναι! Ειναι η αγαπημένη μέρα της εβδομάδας! Η ημέρα της διασκέδασης. Αλλά ακόμα πιό πολύ, το αγαπημένο βράδυ της εβδομάδας! 
Γι αυτό και εγώ εδώ, έχω καμια ώρα τώρα μπροστά από τη ντουλάπα,(-κλασικά-)  να αποφασίσω τι θα βάλω το βράδυ και αφού τα κατάφερα και αποφάσισα, ήταν τόση η χαρά μου που ήθελα να το μοιραστώ και μαζί σας! Και γιατί όχι, ίσως αποφασίσετε να επιλέξετε και εσεις κάτι παρόμοιο και να γλιτώσετε τη μία ωρα (και++) που έφαγα εγώ μπροστά απο τη ντουλάπα! Just saying! 
     Το λεοπάρ σακάκι μου έχει τη τιμητική του σημερα! Ειναι η πιο πρόσφατη αγορά μου, χτες δηλαδή.. έ, και σήμερα θα το βάλω. Δεν ηθελα και πολύ! Ελπίζω να σας αρεσει όπως το συνδυασα ;)  



Καλή διασκέδαση σε όλους και απόψε και να θυμάστε,  το ακριβότερο αξεσουάρ ειναι το χαμόγελό σας :) Μη ξεχάσετε να το φορέσετε, ότι και αν αποφασίσετε να κάνετε απόψε . 


Tell a beauty story .. © 2014